divendres, 22 de juny del 2007

El principi del final

Aquesta tarda he estat imprimint el meu PFC, i per fi ja en tinc una, bé tres, còpies en paper. Quin gust que dóna veure la feina feta i que ja queda poquet per tal que tots els tràmits s'acabin.

Ara em falta la firma del degà de la universitat en el paperet que ha d'anar al davant de tot del projecte. Un paperet pel qual m'autoritzen el tema del meu projecte i diuen que endavant. Coses de la vida, jo primer he fet el projecte i després el paperet. En un projecte que vaig veure el paperet amb la signatura i el segell era de l'any 2003, i el projecte era del 2007. Déu n'hi do.

Confio que dilluns tindré tan anhelada firma (porto més d'una setmana al darrere d'aquesta gent) i podré entregar les còpies "engomadas, no empastadas" per tal que els tres membres del tribunal es mirin el treball i em diguin el què (no crec que hi hagi sorpreses, que el meu tutor que és un dels grans jefes de la uni m'ha dit que tot està bé...i si ho diu ell..:-p). Després hauré de fer les còpies "empastadas" (tapes dures) i presentar el projecte en qüestió (altre problema, que no sé ben bé què dir a l'exposició)

Ja queda poquet!!

3 comentaris:

Anna ha dit...

què bé!!!

Moltes felicitats per la feina feta, sí que fa goig veure el treball imprès!

Un petó molt fort!

Sandra ha dit...

ei nen! felicitats!!! això ja ho tens? per la presentació... explica´ls-hi lo de la rata!! riuran més, i t'escoltaran amb mes atencio!! jeje un petonas ben gros! i sooort!

Anònim ha dit...

Oi, achei teu blog pelo google tá bem interessante gostei desse post. Quando der dá uma passada pelo meu blog, é sobre camisetas personalizadas, mostra passo a passo como criar uma camiseta personalizada bem maneira. Até mais.